Tilbake og nytt treningsprogram

08.08.2013 @ 22:50 i Trening

Hei folkens, n er jeg tilbake etter en god og lang pause. Har startet med et nytt treningsprogram som heter sheiko. Begynte med det p tirsdag s det er ganske nytt for meg. Vektene er helt ok og jeg liker det s langt.

Her er dagens kt. Marklft til knrene, skrbenk, marklft fra bokser og utfall. Egentlig s skal vi ha dips og mage ogs, men vi hoppet p en wod s det fikk vi ikke tid til. Uansett, denne kten var kjempe bra og jeg kjenner det godt i ryggen. Trente i tre timer, to timer med lfting og en med wod. Kunne ikke hatt en bedre slutt p dagen♥ Tror sheiko kommer til funke bra for meg, gleder meg til neste trening allerede.

Her er et bilde fra prvelftet mitt p 100kg. Klarte det ikke! Men neste gang s har jeg den. Gikk litt for fort ned og hadde trent bein dagen fr♥ S dette fikser jeg nestegang.

Dagens kt

10.07.2013 @ 22:29 i Trening

Ahh hallo mine ste! Ja n har det vert noen harde dager med styrke. Mtte droppe wod-en idag for ta treningen jeg skal ha i morgen, i dag. For i morgen reiser jeg til Nord-Norge med pappa. S da blir det noen slappe dager. Hper p f lpt noen turer tatt litt styrke for kjernemusklaturen. Hjemreisen er p mandag s jeg blir ikke lenge. Skal bli deilig og bare slappe av.




Litt instagram bilder fra den siste tiden♥

2 nye perser

17.06.2013 @ 21:52 i Trening

Ja n er det en stund siden sist jeg blogget om trening. S n blir det en liten oppdatering fra treningen. Jeg har begynt trene crossfit, p Crossfit Bergen. Noe som passer meg helt perfekt♥ Hadde morgentrening kl 6-7 og etter skolen hadde jeg en WOD fra 4 til 5♥

P torsdag forrige uke perset jeg i benk med 70 kg. Det var noe jeg har ventet lenge p. Det er ganske rart at jeg klarte dette lftet. Benktreningen min har vert ganske slapp, og jeg har hatt en god og lang pause. Men p torsdag fant meg og Frank ut at jeg ville prve 70 kg, noe som faktisk gikk. Mlet er klare nrmere 80 kg fr jeg fyller 15 r.

Og idag klarte jeg og perse i frontby med 75 kg. Jeg tror denne persen ikke vil vare s veldig lenge, fler jeg har masse gi ♥

Jeg har forresten tatt en pause fra friidretten n. Det har jeg gjort for satse mer p kroppsbygging og crossfit. Jeg vil ha mer definerte muskler, pluss at crossfit virker som en sport som passer bedre for meg.

Just do it

22.04.2013 @ 21:33 i Trening


Hei mine ste♥ Dagens trening er i boks og n er det sengen som str for tur. Det blei 10 minutter med tying, 40 min med hard styrke, jogging og 5 bakkelp p ca 100m.

Fristafetten 2013

11.04.2013 @ 21:08 i Trening






I gr var det jo fristafetten. Og det var like koselig som alle r. Laget mitt fikk 3.plass og jeg lp frste etappe (380m). Jeg stivnet med en gang og banen var veldig tung. Men jeg er kjempe fornyd, og kunne ikke vert mer glad♥

Treningen i dag + litt om i gr

07.04.2013 @ 14:00 i Trening


Ja s var det sndag igjen. Og jeg er faktisk ikke s stiv som jeg trodde jeg skulle vre. Kan kjenne det litt i lrene men ellers er kroppen tipp topp. N har jeg nettopp kommet hjem fra en liten lpetur med en liten intervall kt. Var deilig og bli ferdig med det s tidelig som mulig. Under kan du lese hva jeg gjorde i dag

  • Jogget 15 min
  • tying
  • 1min lp x 6 med 2 min pause
  • 20 min rolig jogging

Dette var dagens lpekt, seinere blir det noen runder med litt basis. Bildene over er fra Portugal og det verste til venstre er fra i gr p premie utdelingen. Tiden min i gr blei02:56,99 ♥ 00:14,83 bak 1.plass. Dette var min andre 800m og den frste lp jeg inne p romjulsstevne i Leikvanghallen og da lp jeg p 2:44,78, s pers blei det ikke denne gangen! Men det var ikke forventet heller.

Dagens trening

01.04.2013 @ 22:15 i Trening

Det var ganske s rart og komme tilbake fra Norge. Etter to uker med trening to ganger om dagen. Her mtte jeg p med bde ull og fleece. Men trening blei det uansett. Og i dag blei det bakkelp og sideknekkere.

Frst jogget jeg i 20 minutter

Etter det blei det tying og sideknekkere

Denne gangen lp jeg faktisk i en bakke som er rundt 400-500m ( fra 1min til 2min) x 4. D lp jeg opp ogs jogget jeg ned igjen, og dette gjorde jeg fire ganger.

S jogget jeg hjem igjen

Bakken jeg lp i er ganske bratt og det er litt humpete s det blei ganske tungt. Jeg har aldri mlt den fr s i morgen skal jeg og pappa ta en tur og se hvor lang den er. Dette var en ganske god trening for beinhinnen min, siden jeg har slitt litt med den i det siste. Men nr jeg lp i bakken kjente jeg ingenting. Kondisen fikk ogs kjrt seg en del. Kjenner at jeg er sliten i hele kroppen. Jeg har jo bare jogget og svmt den siste uken i Portugal. Men jeg er nok tilbake om ikke s lenge♥

F fin rumpe med youtube trening

05.02.2013 @ 21:44 i Trening

Over her ser dere to videoer der dere fr kjrt rumpe og lr ganske hardt. Eg synes selv video nr 1 var tyngst. Dette var faktisk min frste youtube trening. Og eg m bare f si at eg er skikkelig positiv overrasket. Dette var gyt og eg kan kjenne det i rumpa. Eg har egentlig aldri kjent det skikkelig i rumpen, men i dag fikk den kjrt seg. Noe som er bra siden vi snart reiser p ferie, bare 13 dager igjen n.

Eg vil virkelig anbefale dere og trene til youtube videoer. Det er skikkelig effektivt og kjempe deilig. Damen eg har funnet over, er kjempe god til og forklare og vise. Eg tok 20 stk p hver side av alle velsene, og det var helt passe tungt. N skal eg bli flinkere og trene rumpe og lr. N skal eg ta meg en dusj, pakke ogs lese♥

Grsdagens trening

10.01.2013 @ 06:58 i Trening

God morgen mine ste ♥ Det blei en tung og deilig trening i gr. Fikk bde massasje, lpt 200m x 8 og tatt en hard runde med medisinball. Kjenner det litt i kroppen enn, men det er bare deilig.

Frst hadde eg en ganske lang oppvarming for eg skulle egentlig lpe 60metere. Men eg har s masse problemer med beina, s eg fikk massasje, noe som e utrolig vondt. Og etter den kunne eg ikke lpe 60m, s d blei det 200metere. Lp faktisk 8 stk, og det gikk ganske bra. P slutten blei det tre runder med medisinball serien fr eg gikk hjem for og slappe av. No er det skole, s snakkes vi♥






min frste 800m og dagens trening

30.12.2012 @ 22:13 i Trening

Nydelig bilde over ikke sant?

Fr konkuranser er eg helt utrolig nervs, eg kan vre nervs i opp til en uke. Heldigvis for meg var eg ikke s lenge nervs denne gangen. Eller, eg var ikke langt ifra og knekke sammen av trer fr eg skulle lpe. Det var helt forferdelig, selvom eg hadde gledet meg til dette alt for lenge.Varmet opp i en liten time fr lpet, skuddet gikk kl 14.00. Planen var egentlig og ikke vre med og lpe, eg var sm syk dagen fr. Men om morningen var alt litt bedre. Men tilbake til lpet! Eg lp med en p 15, en p 17 og en p 14 (min aldersgruppe). Dette var det frste stevne vi stilte som 14 ringer. Nr lpet startet, startet eg lpet alt for hard. Med tanke p at eg bare hadde lpt en lpetur den uken, var det ikke noe serlig bra. Lpet var utrolig hardt, og p de to siste rundene stivnet eg helt. Fikk 2.plass i min aldersgruppe, og sisteplass av alle kvinner p 800m. Tiden blei 2,44. Eg er veldig fornyd for at eg gjennomfrte lpet. Men gleder meg ikke til nestegang.

Etter lpet mtte eg ligge i kanskje 10 minutter fr noen fikk lov og snakke med meg. Det var s vondt, og det var skikkelig vondt og puste. Etter en stund til jogget eg ned og tok turen hjemover♥

Sndagstreningen i dag var helt grei. Den begynte med at eg kom en halv time for seint. Resten av treningen gikk kjempe bra. Trente bde hekk, 5 steg og 100metere + kule. Fikk ny pers i 5.steg, med 9,96, bl endelig over 9,56. Stegene mine er s sykt sm at det er nesten ikke morsomt. P hekketreningen gikk det ogs ganske bra. Kulesttingen blei helt grei. Fikk det ikke s veldig bra til, men det gr bare fremover med treningen. I morgen blir det kanskje trening kl 12 p IP-en. Blir deilig med en trening fr eg skal slappe av og bare spise♥

No har eg nettopp tyd i 40min, og no skal eg spise meg noe fr eg hopper i seng, god natt verdens beste.

hits