In my eyes, this is the summer

26.02.2013 @ 12:13 i Hverdag

Ahh rets sommer sang her hos meg♥ Get it started - Pitbull feat. Shakira

Disse tre bildene pluss sangen ?Get it started? gir meg en skikkelig summer feeling. Her nede er det n mellom tretti og frti varmegrader. Og det er s vanvittig deilig. Akkurat i dag er det en uke til vi er p norsk jord igjen. Og i dag har dagen vrt helt perfekt s langt. Vi reiste etter en fantastisk frokost ut p yen Poda, en helt nydelig y utenfor Krabi. I dag var det faktisk ganske s mange folk p yen, men nesten ingen p vr alder som vi kunne spille volleyball med. Etter noen timer fikk vi med oss See (snn det utales, fikk ikke vite hvordan det skrives) og en kompis av han. De blei med og bade og kaste litt ball i vannet. Men det begynte og regne og blei egentlig veldig kaldt. S vi kom oss fort opp av vannet. Nr vi reiste tilbake til Ao Nang, spiste vi litt lunsj fr eg gikk opp p Starbucks. Etter det tok eg meg en dusj, og n venter eg p at mamma og Terje skal komme hjem fra nydelig Thai massasje. Dere fr kose dere masse, masse videre i dag mine ste :)

Min dag s langt

24.02.2013 @ 11:11 i Hverdag

Heii mine ste! Eg m bare f takke og si kor mye det betyr for meg at dere leser bloggen min♥

I dag tok vi bussen en tur til Krabi Town. Vi fant oss fort et kjpesenter der det var tre etasjer med alle klr og alle slags merker. Fikk kjpt meg Converse, Levis skjorte og masse sminke. Vist eg fr tid, s skal eg spille inn en sminkevideo til dere. Det er s utrolig masse billig og ikke minst fin sminke her. Krabi Town var ikke akkurat noe og skryte over. Lite butikker, masse folk og veldig skittent. Ellers s er det jo veldig spennende og se hvordan de innfdte bor og har det her. Nr vi kom tilbake fra shoppingen i Krabi gikk vi p en Italiensk pizza resturang og spiste lunsj. Der spiste vi verdens aller beste pizza med utrolig hyggelige servitrer. P veien hjem fant eg verdens fineste rosa kjole som eg har sett p mange ganger. Og denne gangen fikk den vre med meg hjem for bare 380 BAHT. N skal eg skifte fr eg gjr meg klar for trening. Ha en strlende kveld

Litt bilder fra middagen i gr :)

Kveldens antrekk - the black one

23.02.2013 @ 17:43 i Dagens antrekk

Kjole fraCubus //Klokke fraDaniel Wellington //Fotlenke fraCubus //Lykke armbnd fraTante //Smykke fraBikbok //

I dag har vrt en dag med masse fart og spenning. Vi har vrt p yhopping. S kl 8 mtte vi mte p stranden, der stod det flere speedbter som ventet p oss. Vi var innom utrolig mange fine strender. Fikk til og med treffe aper og mate de. Og eg som var helt overbevist om at eg ikke skulle snorkle fordi eg er s redd for vann, blei overtalt og fikk stor hjelp i vannet av den ene som kjrte bten. Han holdt meg i hnden, hjalp meg vist det var noe gale og viste meg masse utrolig rare ting og finsker som eg aldri hadde trd og sett p vist det ikke var for han, s tusentakk til deg. Det blei lunsj p stranden noen timer seinere ogs videre til noen yer til fr vi gikk i land.

I kveld gikk vi og spiste p den beste resturangen s langt. Vi blei hentet med en bil, og kjrt fint tilbake etter middagen. N er det natt her, s natti natt

Day one and two of my summer paradise

21.02.2013 @ 13:55 i Hverdag

Eg har jo enn ikke hatt tid til og blogge om reisen enn, s derfor kommer det n.

I dag skal vi bare ligget med basenget. Ja, ihvertfall s gikk flyet til Oslo overasket bra. Eg sov gjennom hele reisen. Men p 11 timers flyet fra Oslo til Krabi, sleit eg utrolig masse. Fikk ikke sove, blei kvalm og det blei litt for kjedelig for min del. Og nr vi kom fram til Krabi, mtte vi vente i en times tid i k. Etter det gikk det ganske bra. Nr vi kom fram kom vi til frokost. Etter vi hadde spist, gikk vi og sjekket rommet vrt, pakket og reiste for og sole oss og bade p stranden. Det er ca. bare 500m til stranden fra hotellet. P stranden er det snn at vi tar og bestiller en bt og fr den til og kjre oss til den yen vi vil p. P tirsdag og onsdag var vi p en y som heter Poda Betch. Det var kjempe vakkert der.

Kveldens antrekk - Summer paradise

21.02.2013 @ 13:07 i Dagens antrekk

Hrbnd - Gina Tricot // Kjole - Asos // Fotlenke - Bikbok // redobber - Guess // Leppesift - YSL //

Hei aller beste lesere, i dag har vi bare hatt en avslappende dag med bassenget, slappet av og spist en herlig frokost og lunsj p hotellet. N skal vi en tur ut for spise vr tradisjonelle middag ute. Eg vet ikke helt hvor vi skal i dag, men det er jo det som er spennende med ferie, nye plasser, nye kulturer, nye folk og ny mat.

pool outfit

21.02.2013 @ 12:35 i Dagens antrekk

Skjorte fra Vero Moda // Sko fra Vans (Fake) // Fotlenke fra Cubus // Bikini fra Cubus // Veske fra Mullberry (Fake) // Pose fra Urban outfitters //

Frokost antrekk - girly

21.02.2013 @ 04:47 i Dagens antrekk

Skjrt fra Vero Moda // Sko fra Toms // Veske fra Mullberry (Fake) // Topp fra Bikbok // Solbriller fra Ray Ban //

Her var frokost antrekket mitt fra i gr. Det er s ubeskrivelig deilig og g med lange skjrt her nede.

Grsdagens antrekk - purple

20.02.2013 @ 13:39 i Dagens antrekk

Halloen, det er s utrolig fint og varmt her. Nesten litt for varmt om kveldene, men ellers er alt helt perfekt. I gr skulle vi jo ut og spise middag om kvelden, s d blei det p med bde kjole og Jeffrey Campbell. Etter noen timer begynte det og gjre litt vondt i beina men utenom det, s gikk det ganske s bra og g med s hye sko. Og her nede i Thailand fr du ganske s mye oppmerksomhet nr du er blond, har bl yner og gr med de skoene. Lover dere, alle glor og skal snakke med deg. Men det er jo bare koselig. Outfit bildene blei ikke s veldig bra pga lyset, ogs er det jo mamma som tar bildene.

Kjole fra Bikbok (Storesster sin) // Sko fra Jeffrey Campbell // Genser fra Urban outfitters //

Dagens andre antrekk

19.02.2013 @ 12:48 i Dagens antrekk

Hei mine aller steste, vi annkom vell Krabi rundt kl 7, eller kl 1 p norsk tid. Og siden d har det bare gtt i ett. S dgn rytmen er ikke helt inne enn. N skal vi straks ut og spise middag og shoppe litt. Kan forklare kordan reiser har vrt nr eg kommer tilbake i kveld. S n fr dere kose dere med dagens antre antrekk.

Sko fra Eurosko // Shorts fra Bikbok // Bikini fra Cubus (NEW) // Topp fra Bikbok // Solbriller fra Ray Ban (NEW) //

Some photos

18.02.2013 @ 21:35 i Mat

Heisann! N er jeg gjeste blogger her! Min blogg heter Solisund.blogg.no! S n har jeg vrt p trening og kost meg masse! Her er noen bilder! :)

Det var noen bilder fra i dag! Hper du koser deg Mathilde! :)
♥Noe dere lurer p?
♥Solveig

bergen.. as we know it

18.02.2013 @ 15:44 i Hverdag

hahahahahahha, den klompen p hodet.

I dag var vi p kino med skolen. Bergen er kjempegrei med oss og lar det smregne hele veien -.- Kselig med vtt hr og vte klr.

Hva har du gjort i dag ?

gjesteblogger!

18.02.2013 @ 09:18 i Hverdag

heisann ♥

Jegheter Ronja og idag skal jeg gjesteblogge for Mathilde. Jeg blogger vanligvis p www.reigstadronja.blogg.no :)

Jeg elsker denne jakken som jeg lner av Mathilde. Bleforelsket i den frstegangen jeg s den! S nr athilde reiste til varmere strk s fikk jeg lne den.

-Ronja

Ny blogger

17.02.2013 @ 22:10 i Hverdag

Hei folkens, ja i morgen tidelig kl halv syv kommer det en taxi og henter oss ogs kjrer oss til flyplassen. Gleder meg s mye til og komme ned dit og trene, slappe av, blogge og ikke minst ta fine bilder. Ja, tilbake til poenget i dette innlegget. Siden vi ikke er fremme fr kl 7 om morningen p tirsdag, har eg ftt Ronja til og gjeseblogge p mandag. Ogs prver eg og f kontakt med Solveig, s dere fr masse blogging. Jeg skal prve og f blogget nr vi er i Oslo, men det er ikke helt sikkert at eg fr tid til det. S ja, hper dere koser dere masse og nsker Ronja og Solveig velkommen

My summer paradise part three

16.02.2013 @ 19:56 i Hverdag

Den siste delen av sommerferien min brukte eg p venner, trening, bading, godteri og overnattinger. Jeg sa til mamma at eg bare ville vre hjemme og vre med venner. Det er noe av det eg syntes er gyest av alt. Gjennom denne sommeren fikk eg ogs testet ut en hel den med fargerike pannekaker. Og eg som elsker og g med shorts, fikk utnyttet det max. Denne sommeren var vret ganske s bra, s brunfargen kom p plass ganske s fort. N gleder eg meg bare s alt for mye til f tilbake sommerflelsen♥

Outfit - swag

16.02.2013 @ 14:20 i Dagens antrekk

Simen Hauge♥

Dagens antrekk - summer

16.02.2013 @ 13:39 i Dagens antrekk

Kjole (brukt som skjrt) fra Bikbok // Genser fra Carlings // Ring fra bestemor // Armbnd fra Hm // Sko fra Eurosko // Jakke fra Carlings //

My summer paradise part two

15.02.2013 @ 23:32 i Hverdag

I sommerferien fr eg tok turen opp til Nord-Norge, var meg og mamma med Fri til Lillehammer. Det er et friidretts stevne som heter veidekke lekene. Det er utrolig fint der, og s mange hyggelige folk. I sommerferien var eg skadet, s eg mtte enten vre hjemme eller sitte p benken og se p de andre. S eg valgte og vre med for og se p. Noe som eg synes er utrolig morsomt, og kjempe gyt. Det blei en del shopping ogs♥ Og end flere bilder

To dager til avreise

15.02.2013 @ 22:58 i Hverdag

Hei mine ste sm♥ N er det bare to dager igjen til avreise. I dag har eg tatt farvell med en mesteparten av mine venner. I morgen kommer Sine og Ronja for sove hos meg til sndag. I dag blei Ronja, Simen, Erik og Markus med meg hjem. S i dag blei min siste dag med kjresten, huu to hele uker uten han. Ivertfall s gleder eg meg kjempe masse. I kveld skal eg kanskje spille inn en ny video til dere, men den legger eg kanskje ut vist den blir snn som eg vil.

Erik

Simen

Markus♥

My summer paradise part one

14.02.2013 @ 22:45 i Hverdag

I sommerferien tilbrakte eg nesten tre uker oppe i Nord-Norge. Og nesten en uke i bil for og komme oss opp dit. Det blei masse fine naturbilder, grilling i fjren, film, godteri, shopping og en hel del med andre ting. Eg var blandt annet p premieren pthe amazing spider-man i den lille ste kinosalen p Finnsnes, fant min drmme milkshake, tur med bestemor og pappa og Grilling i fjren. Fikk ogs tilbrakt en del tid med Mona og Elise. Det er to helt fantastiske jenter som bor med hytten♥

1 r og 1 dag

14.02.2013 @ 21:43 i Hverdag

Hei mine fine lesere ♥Hper dere har kost dere s langt i dag.

I gr blei min ste lille nev 1 r. Jeg lagde film til han med bilder gjennom hele ret. Den blei ikke helt hundre prosent siden eg lagde den p 20 minutter kanskje. Men etter skolen blei verdens beste Solveig med meg hjem. Pyntet oss s gikk eg for og lage muffins, etter en stund kom Solveig ogs ned. Det blei ble muffins med nonstopp, bl glasur og masse pynt, blant annet oreo kjeks. Vi hadde en fantastisk koselig middag sammen med familien, der det blei pizza, bltekake og selvflgelig muffins spessial. Vi var litt uheldig siden vi lagde familie pakke, noe som vil si vi fikk kanskje 20 store muffins og 6-7 sm♥