In my eyes, this is the summer

26.02.2013 @ 12:13 i Hverdag

Ahh årets sommer sang her hos meg ♥ Get it started - Pitbull feat. Shakira

Disse tre bildene pluss sangen ?Get it started? gir meg en skikkelig summer feeling. Her nede er det nå mellom tretti og førti varmegrader. Og det er så vanvittig deilig. Akkurat i dag er det en uke til vi er på norsk jord igjen. Og i dag har dagen vært helt perfekt så langt. Vi reiste etter en fantastisk frokost ut på øyen Poda, en helt nydelig øy utenfor Krabi. I dag var det faktisk ganske så mange folk på øyen, men nesten ingen på vår alder som vi kunne spille volleyball med. Etter noen timer fikk vi med oss See (sånn det utales, fikk ikke vite hvordan det skrives) og en kompis av han. De blei med og bade og kaste litt ball i vannet. Men det begynte og regne og blei egentlig veldig kaldt. Så vi kom oss fort opp av vannet. Når vi reiste tilbake til Ao Nang, spiste vi litt lunsj før eg gikk opp på Starbucks. Etter det tok eg meg en dusj, og nå venter eg på at mamma og Terje skal komme hjem fra nydelig Thai massasje. Dere får kose dere masse, masse videre i dag mine søte :)

Min dag så langt

24.02.2013 @ 11:11 i Hverdag

Heii mine søte! Eg må bare få takke og si kor mye det betyr for meg at dere leser bloggen min ♥

I dag tok vi bussen en tur til Krabi Town. Vi fant oss fort et kjøpesenter der det var tre etasjer med alle klær og alle slags merker. Fikk kjøpt meg Converse, Levis skjorte og masse sminke. Vist eg får tid, så skal eg spille inn en sminkevideo til dere. Det er så utrolig masse billig og ikke minst fin sminke her. Krabi Town var ikke akkurat noe og skryte over. Lite butikker, masse folk og veldig skittent. Ellers så er det jo veldig spennende og se hvordan de innfødte bor og har det her. Når vi kom tilbake fra shoppingen i Krabi gikk vi på en Italiensk pizza resturang og spiste lunsj. Der spiste vi verdens aller beste pizza med utrolig hyggelige servitører. På veien hjem fant eg verdens fineste rosa kjole som eg har sett på mange ganger. Og denne gangen fikk den være med meg hjem for bare 380 BAHT. Nå skal eg skifte før eg gjør meg klar for trening. Ha en strålende kveld

Litt bilder fra middagen i går :)

Kveldens antrekk - the black one

23.02.2013 @ 17:43 i Dagens antrekk

Kjole fra Cubus // Klokke fra Daniel Wellington // Fotlenke fra Cubus // Lykke armbånd fra Tante // Smykke fra Bikbok //

I dag har vært en dag med masse fart og spenning. Vi har vært på øyhopping. Så kl 8 måtte vi møte på stranden, der stod det flere speedbåter som ventet på oss. Vi var innom utrolig mange fine strender. Fikk til og med treffe aper og mate de. Og eg som var helt overbevist om at eg ikke skulle snorkle fordi eg er så redd for vann, blei overtalt og fikk stor hjelp i vannet av den ene som kjørte båten. Han holdt meg i hånden, hjalp meg vist det var noe gale og viste meg masse utrolig rare ting og finsker som eg aldri hadde tørd og sett på vist det ikke var for han, såå tusentakk til deg. Det blei lunsj på stranden noen timer seinere også videre til noen øyer til før vi gikk i land.

I kveld gikk vi og spiste på den beste resturangen så langt. Vi blei hentet med en bil, og kjørt fint tilbake etter middagen. Nå er det natt her, så natti natt

Day one and two of my summer paradise

21.02.2013 @ 13:55 i Hverdag

Eg har jo ennå ikke hatt tid til og blogge om reisen ennå, så derfor kommer det nå.

I dag skal vi bare ligget med basenget. Ja, ihvertfall så gikk flyet til Oslo overasket bra. Eg sov gjennom hele reisen. Men på 11 timers flyet fra Oslo til Krabi, sleit eg utrolig masse. Fikk ikke sove, blei kvalm og det blei litt for kjedelig for min del. Og når vi kom fram til Krabi, måtte vi vente i en times tid i kø. Etter det gikk det ganske bra. Når vi kom fram kom vi til frokost. Etter vi hadde spist, gikk vi og sjekket rommet vårt, pakket og reiste for og sole oss og bade på stranden. Det er ca. bare 500m til stranden fra hotellet. På stranden er det sånn at vi tar og bestiller en båt og får den til og kjøre oss til den øyen vi vil på. På tirsdag og onsdag var vi på en øy som heter Poda Betch. Det var kjempe vakkert der.

Kveldens antrekk - Summer paradise

21.02.2013 @ 13:07 i Dagens antrekk

Hårbånd - Gina Tricot // Kjole - Asos // Fotlenke - Bikbok // Øredobber - Guess // Leppesift - YSL //

Hei aller beste lesere, i dag har vi bare hatt en avslappende dag med bassenget, slappet av og spist en herlig frokost og lunsj på hotellet. Nå skal vi en tur ut for å spise vår tradisjonelle middag ute. Eg vet ikke helt hvor vi skal i dag, men det er jo det som er spennende med ferie, nye plasser, nye kulturer, nye folk og ny mat.

pool outfit

21.02.2013 @ 12:35 i Dagens antrekk

Skjorte fra Vero Moda // Sko fra Vans (Fake) // Fotlenke fra Cubus // Bikini fra Cubus // Veske fra Mullberry (Fake) // Pose fra Urban outfitters //

Frokost antrekk - girly

21.02.2013 @ 04:47 i Dagens antrekk

Skjørt fra Vero Moda // Sko fra Toms // Veske fra Mullberry (Fake) // Topp fra Bikbok // Solbriller fra Ray Ban //

Her var frokost antrekket mitt fra i går. Det er såå ubeskrivelig deilig og gå med lange skjørt her nede.

Gårsdagens antrekk - purple

20.02.2013 @ 13:39 i Dagens antrekk

Halloen, det er så utrolig fint og varmt her. Nesten litt for varmt om kveldene, men ellers er alt helt perfekt. I går skulle vi jo ut og spise middag om kvelden, så då blei det på med både kjole og Jeffrey Campbell. Etter noen timer begynte det og gjøre litt vondt i beina men utenom det, så gikk det ganske så bra og gå med så høye sko. Og her nede i Thailand får du ganske så mye oppmerksomhet når du er blond, har blå øyner og går med de skoene. Lover dere, alle glor og skal snakke med deg. Men det er jo bare koselig. Outfit bildene blei ikke så veldig bra pga lyset, også er det jo mamma som tar bildene.

Kjole fra Bikbok (Storesøster sin) // Sko fra Jeffrey Campbell // Genser fra Urban outfitters //

Dagens andre antrekk

19.02.2013 @ 12:48 i Dagens antrekk

Hei mine aller søteste, vi annkom vell Krabi rundt kl 7, eller kl 1 på norsk tid. Og siden då har det bare gått i ett. Så døgn rytmen er ikke helt inne ennå. Nå skal vi straks ut og spise middag og shoppe litt. Kan forklare kordan reiser har vært når eg kommer tilbake i kveld. Så nå får dere kose dere med dagens antre antrekk.

Sko fra Eurosko // Shorts fra Bikbok // Bikini fra Cubus (NEW) // Topp fra Bikbok // Solbriller fra Ray Ban (NEW) //

Some photos

18.02.2013 @ 21:35 i Mat

Heisann! Nå er jeg gjeste blogger her! Min blogg heter Solisund.blogg.no! Så nå har jeg vært på trening og kost meg masse! Her er noen bilder! :)

Det var noen bilder fra i dag! Håper du koser deg Mathilde! :)
♥Noe dere lurer på?
♥Solveig

bergen.. as we know it

18.02.2013 @ 15:44 i Hverdag

hahahahahahha, den klompen på hodet.

I dag var vi på kino med skolen. Bergen er kjempegrei med oss og lar det småregne hele veien -.- Kselig med vått hår og våte klær.

Hva har du gjort i dag ?

gjesteblogger!

18.02.2013 @ 09:18 i Hverdag

heisann ♥

Jegheter Ronja og idag skal jeg gjesteblogge for Mathilde. Jeg blogger vanligvis på www.reigstadronja.blogg.no :)

Jeg elsker denne jakken som jeg låner av Mathilde. Ble forelsket i den førstegangen jeg så den! Så når athilde reiste til varmere strøk så fikk jeg låne den.

-Ronja

Ny blogger

17.02.2013 @ 22:10 i Hverdag

Hei folkens, ja i morgen tidelig kl halv syv kommer det en taxi og henter oss også kjører oss til flyplassen. Gleder meg såå mye til og komme ned dit og trene, slappe av, blogge og ikke minst ta fine bilder. Ja, tilbake til poenget i dette innlegget. Siden vi ikke er fremme før kl 7 om morningen på tirsdag, har eg fått Ronja til og gjeseblogge på mandag. Også prøver eg og få kontakt med Solveig, såå dere får masse blogging. Jeg skal prøve og få blogget når vi er i Oslo, men det er ikke helt sikkert at eg får tid til det. Såå ja, håper dere koser dere masse og ønsker Ronja og Solveig velkommen

My summer paradise part three

16.02.2013 @ 19:56 i Hverdag

Den siste delen av sommerferien min brukte eg på venner, trening, bading, godteri og overnattinger. Jeg sa til mamma at eg bare ville være hjemme og være med venner. Det er noe av det eg syntes er gøyest av alt. Gjennom denne sommeren fikk eg også testet ut en hel den med fargerike pannekaker. Og eg som elsker og gå med shorts, fikk utnyttet det max. Denne sommeren var været ganske såå bra, så brunfargen kom  på plass ganske så fort. Nå gleder eg meg bare såå alt for mye til å få tilbake sommerfølelsen ♥

Outfit - swag

16.02.2013 @ 14:20 i Dagens antrekk

Simen Hauge ♥

Dagens antrekk - summer

16.02.2013 @ 13:39 i Dagens antrekk

Kjole (brukt som skjørt) fra Bikbok // Genser fra Carlings // Ring fra bestemor // Armbånd fra Hm // Sko fra Eurosko // Jakke fra Carlings //

My summer paradise part two

15.02.2013 @ 23:32 i Hverdag

I sommerferien før eg tok turen opp til Nord-Norge, var meg og mamma med Fri til Lillehammer. Det er et friidretts stevne som heter veidekke lekene. Det er utrolig fint der, og så mange hyggelige folk. I sommerferien var eg skadet, så eg måtte enten være hjemme eller sitte på benken og se på de andre. Så eg valgte og være med for og se på. Noe som eg synes er utrolig morsomt, og kjempe gøyt. Det blei en del shopping også ♥ Og endå flere bilder

To dager til avreise

15.02.2013 @ 22:58 i Hverdag

Hei mine søte små ♥ Nå er det bare to dager igjen til avreise. I dag har eg tatt farvell med en mesteparten av mine venner. I morgen kommer Sine og Ronja for å sove hos meg til søndag. I dag blei Ronja, Simen, Erik og Markus med meg hjem. Så i dag blei min siste dag med kjæresten, huu to hele uker uten han. Ivertfall så gleder eg meg kjempe masse. I kveld skal eg kanskje spille inn en ny video til dere, men den legger eg kanskje ut vist den blir sånn som eg vil.

Erik

Simen

Markus ♥

My summer paradise part one

14.02.2013 @ 22:45 i Hverdag

I sommerferien tilbrakte eg nesten tre uker oppe i Nord-Norge. Og nesten en uke i bil for og komme oss opp dit. Det blei masse fine naturbilder, grilling i fjæren, film, godteri, shopping og en hel del med andre ting. Eg var blandt annet på premieren på the amazing spider-man i den lille søte kinosalen på Finnsnes, fant min drømme milkshake, tur med bestemor og pappa og Grilling i fjæren. Fikk også tilbrakt en del tid med Mona og Elise. Det er to helt fantastiske jenter som bor med hytten ♥

1 år og 1 dag

14.02.2013 @ 21:43 i Hverdag

Hei mine fine lesere ♥ Håper dere har kost dere såå langt i dag.

I går blei min søte lille nevø 1 år. Jeg lagde film til han med bilder gjennom hele året. Den blei ikke helt hundre prosent siden eg lagde den på 20 minutter kanskje. Men etter skolen blei verdens beste Solveig med meg hjem. Pyntet oss så gikk eg for og lage muffins, etter en stund kom Solveig også ned. Det blei blåe muffins med nonstopp, blå glasur og masse pynt, blant annet oreo kjeks. Vi hadde en fantastisk koselig middag sammen med familien, der det blei pizza, bløtekake og selvfølgelig muffins spessial. Vi var litt uheldig siden vi lagde familie pakke, noe som vil si vi fikk kanskje 20 store muffins og 6-7 små ♥